Forsinkelser i Gramex’ medlemsservice

“Hallo, Gramex – er I der? Hvornår registrerer I mig og min studieliste? Har I glemt mig?”

Vi er her stadig. Og glemmer dig ikke. Men som du måske ved, er vi i Gramex i fuld gang med at udskifte alle IT-systemer og implementere nye databaser. Det glæder vi os til, men det betyder samtidig, at vi er ekstra tidspressede, mens det står på.

Det betyder også, at du desværre må forvente længere svartid, ekspeditionstid og forsinkelser i vores medlemsservice også i den kommende tid.

Det påvirker for eksempel dig, der går og venter på:

  • at få registreret en studieliste. Vi er i fuld gang, men er forsinket. Så det tager længere tid end normalt, før din studieliste er behandlet, så du kan se den på Mit Gramex.

  • at få flyttet rettigheder fra et label til et andet eller har andre sager om producentrettigheder til behandling i Gramex. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt, når systemerne er klar.

Uanset hvad du går og venter på, er svaret altså det samme:

Vær tålmodig – lidt endnu

Du går ikke glip af nogen penge, mens du venter. Vi glemmer ikke nogen afspilninger eller studielister eller rettighedshavere, fordi vi er begravet i databaser. Du mister altså ikke nogen Gramex-penge. Og behøver heller ikke sende din studieliste ind igen.

Vi gør alt, hvad vi kan, for at få registreret alle tracks med afspilninger og alle rettighedshavere i de nye systemer. Men er du stadig ikke blevet registreret inden udgangen af maj? Ved du, at der er indsendt en studieliste? Og er du afspillet på en af de radio-/tv-kanaler, vi får rapportering fra? Så er du velkommen til at kontakte os og tjekke op fra tirsdag den 30. maj.

Vi håber på jeres forståelse. Og takker for tålmodigheden.

Læs mere

Nyt IT-system på vej i Gramex

Kontakt Gramex