Ordinær og ekstraordinær generalforsamling 2017

Er du medlem af Gramex? Så er du velkommen på Gramex’ årlige ordinære generalforsamling:

• Onsdag den 31. maj kl. 17.00
  • Hos Gramex, Gl. Kongevej 11-13, 2. sal, 1610 København V

Samtidig indkalder vi til ekstraordinær generalforsamling om ændring af vedtægterne:

• Tirsdag den 13. juni 2017 kl. 17.00
  • Hos Gramex, Gl. Kongevej 11-13, 2. sal, 1610 København V

Tilmelding

Ifølge Gramex’ vedtægter skal du tilmelde dig generalforsamlingen for at kunne deltage og stemme. Send en mail til GF@gramex.dk og skriv i emnefeltet hvilken af de to generalforsamlinger du tilmelder dig. Husk at skrive dit navn, Gramex-nummer og telefonnummer i mailen. Har du fuldmagt med fra andre medlemmer, skal du i din mail også anføre, hvilke medlemmer du repræsenterer via fuldmagt. Tilmeld dig den ordinære generalforsamling senest 24. maj 2017. Tilmeld dig den ekstraordinære senest 6. juni 2017.

Fuldmagt

Kan du ikke deltage, kan du give fuldmagt til et andet medlem, der deltager på generalforsamlingen. Du kan kun medbringe fuldmagter fra medlemmer i samme rettighedsgruppe som dig selv. En kunstner kan altså ikke medbringe fuldmagt fra en producent eller omvendt. Hver fremmødt deltager kan højst medbringe tre fuldmagter.

Brevstemme

Er du forhindret, eller ønsker du ikke at deltage i generalforsamlingen, har du mulighed for at afgive brevstemme. Brevstemmen kan afleveres hos Gramex, mailes til GF@gramex.dk eller sendes med posten. Brevstemme til den ordinære generalforsamling skal være Gramex i hænde senest den 17. maj 2017. Brevstemme til den ekstraordinære skal vi have modtaget senest 31. maj 2017.

Du kan finde dagsordner og alle øvrige dokumenter til begge generalforsamlinger på linket her:

Generalforsamling 2017 – til medlemmerne

Vi glæder os til at se dig!