Gramex’ generalforsamling 27. maj 2021

Er du medlem af Gramex, kan du deltage i årets ordinære generalforsamling eller stemme online derhjemme i stedet.

Gramex indkalder hermed til ordinær generalforsamling:

• Torsdag den 27. maj klokken 16.00
    På Radisson Collection Royal Hotel, Hammerichsgade 1, 1611 København V

Vi tager forbehold for, at der kan ske ændringer som følge af corona-restriktioner.

Du kan finde dagsorden, regnskab og alle øvrige dokumenter her:

Generalforsamling 2021 – materiale til medlemmerne

Tilmeld dig senest 20. maj

Du skal ifølge Gramex’ vedtægter tilmelde dig for at kunne deltage i generalforsamlingen.

Vær obs på, at din tilmelding har betydning for, hvilke valg du kan deltage i på generalforsamlingen. Tilmelder du dig som kunstner, kan du stemme til kunstnervalget, og tilmelder du dig som producent, kan du stemme til producentvalget. Er du medlem både som kunstner og producent, kan du tilmelde dig med begge dine Gramex-numre og stemme til begge valg.

Du skal tilmelde dig senest 20. maj via linket her:

Tilmeld dig generalforsamlingen her

Stem online senest 13. maj

Er du medlem som kunstner og/eller producent, har du som altid mulighed for at afgive din stemme hjemmefra i stedet for at deltage fysisk på generalforsamlingen. Du kan nemt gøre det online og underskrive med NemID på under 2 minutter.

Alternativt kan du printe stemmesedlen, udfylde den i hånden og aflevere den på Gramex’ kontor eller sende den med posten eller på mail til GF@gramex.dk

Uanset hvordan skal vi have modtaget din underskrevne stemmeseddel senest 13. maj.

Er du alene arving til Gramex-rettigheder og ikke selv medlem som kunstner eller producent, kan du deltage i generalforsamlingen, men ikke stemme.

Stemmeseddel (online) | Stemmeseddel (til print)

Kandidater til bestyrelsen

I år har vi to medlemmer af bestyrelsen på valg på generalforsamlingen:

• 1 repræsentant for kunstnerne
  • 1 repræsentant for producenterne

Du kan se, hvem du kan stemme på, og læse deres motivationer her:

Kandidater til bestyrelsen 2021

Angiv fuldmagt ved tilmelding senest 20. maj

Er du forhindret i at deltage, og vil du ikke selv udfylde en stemmeseddel, kan du give fuldmagt til et andet medlem, der deltager på generalforsamlingen. Du kan kun give fuldmagt til et medlem i samme rettighedsgruppe som dig selv. En kunstner kan altså ikke give fuldmagt til en producent eller omvendt.

Det medlem, du giver fuldmagt til at stemme på dine vegne på generalforsamlingen, skal i sin tilmelding til generalforsamlingen krydse af, at han/hun også repræsenterer dig ved fuldmagt, og også udfylde dit navn og dit Gramex-nummer.

Du kan udfylde fuldmagten online og underskrive med NemID inden generalforsamlingen. Alternativt kan fuldmagten medbringes i printet, udfyldt og underskrevet stand på generalforsamlingen. Vi har ikke mulighed for at printe for dig og modtager ikke fuldmagter efter klokken 16.00.

Hver fremmødt deltager kan højst medbringe tre fuldmagter fra andre medlemmer.

Udfyld fuldmagt (online) | Fuldmagt (til print)

Hold afstand og pas på hinanden

Vi opfordrer alle, der møder op, til at spritte hænder som det første og i øvrigt overholde alle retningslinjer, som I kender så godt: Hold afstand, nys og host i ærmet, drop håndtryk, knus og anden tæt kontakt.

Føler du dig det mindste syg eller har du COVID-19-symptomer, skal du blive hjemme.

Vi sørger for rigeligt med håndsprit, men er desværre nødt til igen i år at udskyde vores ellers hyggelige social hour efter generalforsamlingen til en anden god gang.

Tjek de seneste corona-anvisninger

Parkering

Radisson (tidligere SAS-hotellet) ligger centralt lige ved Hovedbanen og Vesterport. Kommer du alligevel i bil, er det muligt at parkere udendørs bag hotellet. Der er adgang til parkeringspladsen fra Ved Vesterport 3 – ved Hertz biludlejning.

I hjørnet mod hotellet af parkeringspladsen findes en rampe, der fører til en garage under hotellet. Her kan man parkere indendørs.

Begge parkeringspladser drives af firmaet Park Zone. Betaling kan ske i automater ved parkeringspladserne, online, eller ved brug af appen EasyPark.

Hvor finder jeg mit Gramex-nummer?