Gramex – så spiller teknikken

Af Lis Raabjerg Kruse, Gramex

Gramex_hjemmeside_print_lilleDet er slut med gråtoner og gammeldags grafik. Når du fra i dag klikker dig ind på Gramex’ hjemmeside, vil du blive mødt af knivskarpe billeder og nyheder. Med en splinterny hjemmeside og et skriggrønt logo puster Gramex nyt liv i forretningen og er mere end nogensinde før klar til at tage imod de mange medlemmer og kunder.

– Vi har glædet os til at kunne byde folk velkommen på hjemmesiden. Ikke nok med at det nu bliver endnu nemmere for vores medlemmer at finde rundt på siden; så håber vi også, at den vil kunne inspirere nuværende og fremtidige kunder til nye forretninger og samarbejder – simpelthen fordi den er blevet mere indbydende og overskuelig, fortæller Gramex’ direktør, John R. Kristensen.

Udover at informere medlemmer og kunder om udgivelser, udbetalinger og aftaler er der med den nye hjemmeside sat ekstra fokus på nyheder.

– Som en del af musikbranchen er det vigtigt, at vi følger med i, hvad der sker omkring os. Vi er nødt til at være på forkant, så vi kan lave de bedste aftaler og løsninger. Derfor er vi også meget interesserede i, hvad vores medlemmer og kunder går rundt og laver.
Med den nye hjemmeside har vi mulighed for at sætte endnu større fokus på relevante nyheder, forklarer direktøren.

Også logo og payoff er skiftet ud; det skete allerede tidligere på året. Flere har således stødt på det limegrønne G efterfulgt af ”Så spiller musikken”, der fra i dag også pryder hjemmesiden. Den opsigtsvækkende kombination af grøn og brun, skal ifølge direktøren understøtte Gramex’ mangfoldighed og plads i værdikæden.

– Brun er en jordfarve og repræsenterer naturens væsentligste ressource; på samme måde som Gramex er en vigtig indtjeningskilde for vores medlemmer og indgangen til et bredt repertoire af indspillet musik for vores kunder. Den limegrønne farve bidrager til udviklingen af det, man kalder parapsykologiske evner, det vil sige evnen til at se ind i fremtiden; og netop den evne – til at spå om fremtidens forretningsområder – er noget, vi i Gramex har brug for hver dag, forklarer han og tilføjer:

– Med både hjemmeside og logo har vi fået et mere tidssvarende look, der peger ind i fremtiden. Nu er der overensstemmelse mellem de ydre rammer og vores daglige arbejde, hvor vi har fokus på service, synlighed og forretningsudvikling.

FacebookTwitterGoogle+Google GmailPrintShare